" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Thursday, September 6, 2007

JANGKAAN PILIHANRAYA NOVEMBER

Pilihanraya ke 12, Malaysia pasti menjanjikan suatu pilihanraya yang paling sengit dalam sejarah Malaysia apabila kerajaan memerintah, BN akan cuba sedaya upaya mengekalkan kedudukan kerusi mereka dengan cara apa sekalipun demi menyelamatkan tipu daya mereka selama ini dari dibongkar rakyat yang mulai sedar. Parti Islam Semalaysia PAS pasti menjanjikan calon terbaik dan menyertai gelanggang politik dan pilihanraya dengan tuntutan tegas kepada pilihanraya yang lebih telus dan demokrasi. Untuk itu, melalui NGO BERSIH satu gerakkan raksaksa dengan menghimpunkan 100,000 rakyat yang menyokong kepada demokrasi yang bersih dari agenda penipuan pada 10hb November 2007 di Putrajaya akan diadakan.
Parlimen Pekan, pasti menyaksikan pertandingan sengit bersama 4 DUN dibawahnya apabila PAS akan meletakkan calon yang berkaliber dan dikenali rakyat untuk memenangi kembali 2 kerusi yang dimiliki pada PRU10 yang lalu. Ini pasti bukan mustahil, Najib juga hampir dikalahkan, dan ketika kiraan undi Parlimen Pekan beliau telah kalah namun dengan bantuan undi POS akhirnya Najib menang 300 undi. Bayangkan seorang bakal PM atau TPM masa itu menang sekadar 300 undi??..Apakah tandanya? Ini bermakna pengundi Parlimen Pekan bukanlah pengundi pak turut kerana pernah melakukan tindakan paling gempar didalam sejarah politik tanahair apabila majoriti tidak menmgundi Najib pada pilihanraya ke 10 yang lalu.
Ayoh semua, Jentera BA terutama PAS bangkit untuk bekerja dari sekarang. Hanya ada 2 bulan sahaja lagi. Bekerjalah untuk Agama mu, demi keselamatan dunia dan akhirat.
Oleh: Lajnah IT, Dewan Pemuda PAS Pekan

1 comment:

Kelly Neuman said...

Hard to believe I know but you could submit a 500 word article and get 120 backlinks from 40 blogs and increase your Technorati authority in just 24 hours for only $25.00 a savings of over $175 if you were to order from ReviewMe. Don't take my word for it check it out for yourself on my blog at the url below and see what over 60 other bloggers have said!!

http://jakeldaily.com/get-120-links-from-40-blogs-for-25/

Jason Neuman

IKUT KAMI DISINI..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH