" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Monday, May 19, 2008

NAJIB SEBARKAN ISLAM HADHARI DI PEKAN

PERKAMPUNGAN ISLAM HADHARI DI PEKAN, itulah yang diiklankan didalam TV sejak beberapa hari yang lalu. Nampaknya mereka nak memperkenalkan Islam Hadhari yang sangat mereka yakini kepada umat Islam di Pekan pulak..agaknya mereka fikir kubu kuat UMNO mesti diperkemaskan lagi dengan menerapkan prinsip dan nilai Islam Hadhari yang mereka imani. Program ini akan berlangsung bermula 24hb May, 2008 di Padang MDP.

Imam Hadhari, Pak Lah Badawi al Hadhari pasti akan turun merasmikan Islam Hadhari yang beliau ilhamkan. Maka ramai pulak wanita-wanita dan anak gadis Pekan yang akan dijamah tangannya apabila bersalam nanti. Itu antara perlakuan yang selalu dilakukan oleh pemimpin Islam Hadhari apabila bertemu dengan rakyat yang bukan muhrim.

Mufti Perlis, Dr. Asri atau MAZA baru-baru ini mengkritik secara terang-terangan tentang kesilapan Kerajaan memperkenalkan Islam Hadhari. Beliau menolak Islam Hadhari ini seperti yang pernah dilakukan sebelumnya oleh Ulama PAS, Mufti Perak dan mereka yang bukan berlatar belakang agama seperti Tun Mahadhir.

Dewan Pemuda PAS kawasan Pekan akan memantau program Perkampungan Hadhari ini. Kami akan melapor dan membentangkan pengisian program ini yang boleh mencemar agama dan merosakan akidah muda-mudi dan masyarakat amnya.





No comments:

IKUT KAMI DISINI..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH