" ORANG MUDA GENG KITA - JOM JOIN PAS '

Tuesday, April 6, 2010

KAMI SELAMAT BERMUKTAMAR KALI KE 24

Alhamdulillah, Syukur kami kehadrat Allah S.W.T kerana Dewan Pemuda PAS Kawasan Pekan untuk kali ke 24 telah berjaya mengadakan Muktamar Agung Dewan Pemuda PAS Kawasan. Program bermula seawal 8.30 pagi pada tanggal 4hb. April 2010 untuk sessi pendaftaran Perwakilan, pemerhati serta dif-dif Jemputan.




Sekitar Jam 9.00 pagi mengikut jadual, seramai 38 orang perwakilan dari cawangan-cawangan PAS dalam kawasan Pekan telah hadir bermuktamar. Kehadiran Dif Jemputan juga tidak kurang ramainya, YDP PAS Kawasan Pekan yang juga Ketua Dewan Ulama PAS Pahang Al fadhil Ustaz Abu Kassim bin Manaf bersama AJK PAS Kawasan juga hadir bersama pada majlis perasmian Muktamar DewanPemuda PAS Kawasan Pekan. Mantan AJK Dewan Pemuda Kawasan Pekan juga turut hadir bersama pada hari tersebut. Hampir 60 orang berada bersama pada sessi perasmian Muktamar kali ini.






















Muktamar kali ini sangat bertuah kerana telah dirasmikan oleh Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat iaitu Ustaz Azman Shapawi bin Abd Rani. Sudutan ucapan beliau boleh sama-sama diikuti disini..

Wakil dari Dewan Pemuda PAS Negeri Pahang yang juga Ketua Pemuda PAS Rompin Ustaz Nazri memantau muktamar Agung sehingga selesai sekitar jam 12.00 tengahari.



Pencatat minit sedang menjalankan tugas merekodkan perjalanan muktamar.

No comments:

IKUT KAMI DISINI..

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH